poniedziałek, 26 listopada 2012

Mangi part 1. - Wish


Postanowiłam trochę wam pospamić o mangach, nie mam ich wiele, choć kolekcjonuję ; D
Dzisiejszy wieczór jest taaki przymulający... siedziałam sobie i myślałam o czym Wam tu popisać.
Wypadło na moją ulubioną mangę - Wish.
Jest to pierwsze japońskie czytadełko w mojej kolekcji, a w sumie... Moja pierwsza przeczytana manga.
Ma 4 części. Opowiada o dorosłym kawalerze imieniem Shuichiro.
Więc pan Shuichiro idzie sobie ulicą, aż tu nagle... słyszy nad swoją głową w liściach drzewa jakieś jęki, szelesty...To był jakiś malec atakowany przez kruka. Szanowny Shuichiro pomógł mu, odgonił kruka, ściągnął z drzewa. Malec przedstawił się jako Kohaku. Kohaku był aniołkiem i oferował jako przysługę dla swojego wybawcy jakieś życzenie. Ten żadnego nie miał - posiadał duży dom, dobrą pracę, przyzwoitą reputację i cóż... Brzydki to on nie był ; DD
Mały Kohaku (właściwie nie zawsze mały, w nocy zmieniał się w tłustawego karzełka, a w dzień był mega uroczym chłopcem , którego z resztą brali za śliczną dziewczynę, ale to można pominąć ! xDD)
Więc Kohaku nie chciał dać za wygraną i jednak spełnić to życzenie. Wybawca owego nie miał, z tego względu postanowili, iż Aniołek zamieszka na jakiś czas u Shuichiro, a kiedy przyjdzie czas na życzenie, spełni je.
W akcji pojawia się również diabełek Kouryuu, który działa na odwrót - W nocy ukazuje swą normalną formę czyli przystojnego chłopaka, a w dzień się kurczy.
On nienawidzi Kohaku i za każdym razem stara się mu uprzykrzyć życie.
Ma też dwie "pomocnice" , kocice wielbiące go ponad wszystko <3
Dodam jeszcze, że w mandze pojawia się sam syn Lucyfera i czterej Archaniołowie.
Dobra, nie będę wam już więcej spamić, BARDZO polecam tą mangę, wciąga i jest strasznie urocza *.*

Koszt wynosi jakieś 17 zł za jedną część.




Części ułożone w kolejności od 1 do 4 :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz