środa, 21 listopada 2012

Moje pierwsze anime

Moimi pierwszymi animcami były na pewno : Naruto, Król Szamanów, Pokemono, Bo Bo Bo (czy jakoś tak ; D).
Cóż.. reszty nie pamiętam.
Moja historia z tą pasją zaczęła się tak :
Byłam na wakacjach nad morzem w Dźwirzynie na 2 tygodnie i ciągle padało... miałam tam laptopa, więc w sumie dzięki internetowi nie nudziłam się. Postanowiłam obejrzeć Naruto jak za czasów dzieciństwa.
Odcinek po odcinku... w końcu się uzależniłam. Pomyślałam "Hmm... Moja przyjaciółka się chyba tym interesuje, zapytam ją czy zna coś typu Naruto"
Wysłała mi ale coś troszkę innego. Wysłała mi Special A <3
Po tym anime było następne i następne... Potem zaczęłam się interesować zespołami azjatyckimi...
No i teraz nie wyobrażam sobie innego męża niż azjatę ; D
Okeej poniosło mnie... Ale mi osobiście się mega podobają <3
Obecnie oglądam Kuroko No Basket - a raczej kończę.
Przyznam mam sporo zaległości, bo nowa szkoła mnie wykańcza, nie jest łatwo, a weekend to też czas na inne rzeczy typu spotkania z przyjaciółmi i zainteresowania, które też nie mają miejsca w dni szkolne.
A więc zostawiam was z gifem Kuroko z KnB <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz