niedziela, 17 marca 2013

Tonari no Kaibutsu-kun

Zaglądam tu tak rzadko, że aż mi głupio!
Ostatnio wielu rzeczy nie mogę ze sobą pogodzić i stawiam na te ważniejsze, a dopiero przy chwili wytchnienia przypominam sobie o tym, co powinnam zrobić.


Tonariego obejrzałam jakiś miesiąc lub dwa temu.
Czy przypadło mi do gustu?
Oczywiście, choć końcówka mnie zdziwiła, poczułam niedosyt i liczę na sezon 2.
Seria ma 13 odcinków.
Opowiada o dziewczynie i chłopaku, ich przygodach, uczuciach.
Chłopak Haru, zakochał się w Shizuki od pierwszego wejrzenia, jest buntowniczy.
Dziewczyna Shizuki ma początkowo gdzieś uczucia Haru do niej i to, że nie daje jej spokoju i chodzi za nią jak pies.
Dla Niej najważniejsza jest nauka, stopnie, w wolnym czasie zagląda do książek jakich się da i po prostu zasięga nowej wiedzy.
On za to, jest typowym leniem, wagarowiczem, nie obchodzą go stopnie, ani nic.
Prawda jednak jest taka, iż jest chłopakiem z ogromnym potencjałem, przed liceum dużo się uczył, a teraz tak na prawdę jak by tylko przystąpił do egzaminów, miałby najwyższe notowania.
Z czasem uczucia w anime się zmieniają, są cudowne wątki, w których pokazują jak chłopak ją kocha, a ona z czasem coraz bardziej rozumie, że życie to nie tylko nauka, książki, szkoła i przyszłość oraz poznaje swoje uczucia do Haru.
Znajdują przyjaciół, z którymi mają ciekawe przygody, tworzą wspomnienia.
Anime jest również pełne zazdrości oraz ciekawości.
Nie tylko Haru zakochuje się w Shizuki, ale NO SPOILER i zapraszam do oglądania!



1 komentarz:

  1. Haru Haru Haru Haru Haru ♥. Drugie zdjęcie to moja tapeta na komputerze :D.

    OdpowiedzUsuń