wtorek, 25 grudnia 2012

Konbanwa ^3^

Zjawiam się tu wieczorkiem, by za chwilkę zniknąć i kłaść się : D
Zaczęłam dzisiaj oglądać Pandora Hearts  po długich namowach przyjaciółki.
Po obejrzeniu 3 odcinków stwierdzam, że anime ciekawe choć w zasadzie zawiłe i nie do końca jeszcze to rozumiem...Obawiam się jeszcze, że będę zdruzgotana zakończeniem gdyż sądząc po opiniach większości ludzi skończyło się na tym iż większości nie wyjaśnili...
No cóż, zobaczymy ;]
W najbliższym czasie wyślę wam zdjęcia mojej kolekcji mang, która... jest coraz i coraz większa *.*
W tym Pandora Hearts tom 1, który pożyczyłam tej właśnie przyjaciółce ( W zasadzie to mi to kupiła na święta, ale na razie nie mam czasu czytać, więc czemu jej nie pożyczyć ^^)
A więc do następnego postu ! :3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz